Nieuwsbrief in Prezi

Nieuwsbrief in Prezi

Misschien is het een goed idee om het versturen van je nieuwsbrief eens origineel aan te pakken. Het kan (vaak) geen kwaad om eens gek te doen om je te onderscheiden tussen alle andere nieuwsbrieven die in een email inbox belanden.

Het nut van een nieuwsbrief

Een nieuwsbrief versturen, doe je om informatie te delen en informatie te geven. En je hoopt dat mensen die informatie interessant genoeg vinden om contact met je op te nemen. Of in elk geval om je te blijven volgen. Het kan goede ondersteuning bieden bij een acquisitietraject.

Nieuwsbrief online versturen

Een nieuwsbrief kan je naast offline natuurlijk ook online versturen. Het versturen van een online nieuwsbrief gebeurt meestal naar klanten of bekende relaties waarmee eerder contact is gelegd. De online nieuwsbrief kent naast conversie, wat op zich al fantastisch is, nog vele extra mogelijkheden. De huidige digitale programma’s (ShareAll gebruikt hier Mailchimp voor) zorgen o.a. voor een goed beeld welke relaties de nieuwsbrief hebben bekeken. Hieraan kunnen dan eventueel vervolgacties aan gekoppeld worden.

Nieuwsbrief versturen via Mailchimp

Wij versturen onze nieuwsbrieven via Mailchimp. Dat doen we omdat we nieuwsgierig zijn wie onze nieuwsbrieven leest, welke artikelen populair zijn en hoe vaak ze bekeken worden. Al die informatie (en meer) kunnen we eenvoudig inzichtelijk krijgen. Op deze manier hebben we een goed beeld waar de interesse van onze doelgroep ligt. Dat vinden wij heel waardevol.

Wil jij je inschrijven voor onze nieuwsbrief?

Laat je zien met Prezi

Originele nieuwsbrief versturen

De meeste nieuwsbrieven zijn niet heel origineel. Dat is een gemiste kans, omdat er zoveel nieuwsbrieven in email inboxen belanden dat die van jou misschien helemaal niet opvalt. Misschien wil jij je met je nieuwsbrief juist wél onderscheiden. Dan adviseren we je om een keer een nieuwsbrief in Prezi te versturen! Je zult verbaasd zijn over de reacties en kansen die het je biedt om je (bedrijf) onderscheidend te presenteren. Je kan je zien hoe vaak jouw nieuwsbrief in Prezi bekeken is en mensen kunnen reacties achterlaten.

Voorbeeld nieuwsbrief in Prezi

Oktober 2014 hebben wij onze nieuwsbrief in Prezi verspreid via sociale media en hebben daar veel leuke reacties op gehad. Wij hebben nieuwe afspraken mogen inplannen, enorm veel clicks naar onze website gehad en veel telefoontjes over Prezi gekregen die we enthousiast beantwoord hebben. Iedereen kan de link naar je Prezi openen. Daarvoor heeft de ontvanger geen Prezi account nodig.

Bekijk hieronder de nieuwsbrieven van ShareAll in Prezi:

Onderscheid je met Prezi

Wil jij ook een nieuwsbrief in Prezi om je te onderscheiden? Of misschien wil jij een Prezi laten maken van je bedrijfspresentatie of salespresentatie? ShareAll helpt je graag!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *