Kennis delen is macht
___
Laat een krachtige indruk achter! Alles voor na de presentatie.
___
Jij hebt een super belangrijke presentatie. De verhaallijn klopt, de Prezi ziet er gelikt uit en het publiek zit te popelen om jouw verhaal te horen. Je wil natuurlijk dat ze aandachtig luisteren naar jouw verhaal zonder te pennen. Jij hebt niet voor niets de mooiste presentatie ooit gemaakt. Maar je wil wel dat het verhaal goed blijft hangen, of dat ze er eventueel later nog op terug kunnen komen. Hoe zorg je hiervoor? Wij hebben een aantal tips op een rijtje gezet voor na de presentatie.
___
Aan het einde van de Presentatie deel je de hand-out van jouw presentatie uit. Mensen kunnen dan nog eens teruglezen waar de presentatie precies over ging. Wij zorgen dat jouw hand-out niet gewoon een opsomming van slides is, maar maken er een boekje van. We zorgen dat de visuals (uit jouw presentatie) van goede kwaliteit zijn en plaatsen er uitleggende teksten erbij.
Ook kunnen er extra pagina’s toegevoegd worden voor bijvoorbeeld contactgegevens, een advertentie, een klein stukje over het bedrijf. Zo kun je het publiek ook nog overhalen om contact op te nemen.
___
Heb jij veel cijfertjes en feitjes verwerkt in je presentatie, dan kan het verhelderend werken voor het publiek om aan het einde een infographic mee te krijgen. Een infographic is een combinatie van tekst en beeld die de informatie kort en helder weergeeft. Denk bijvoorbeeld aan een kaart met grafieken erop of een pdf-pagina met gecombineerde illustraties. Wij gebruiken de afbeeldingen en informatie uit de Prezi om een compacte, duidelijke infographic te maken die het verhaal goed toelicht.
Geef de infographic gedrukt op een kaartje mee aan het publiek of stuur deze als pdf na via de mail.
___
Wil jij aan het einde van de presentatie ook een mailinglijst opbouwen voor eventueel latere marketing? Geef het publiek dan de kans om zich in te schrijven voor een mailing waarbij ze de informatie ontvangen. Wij zorgen dat er een mooie mailing opgesteld wordt met de hoofdinformatie. Deze wordt bijvoorbeeld de dag erna verzonden naar het ingeschreven publiek.
Onder aan de mail kun je eventueel contact informatie of linkjes naar website en Social Media plaatsen. Zo kunnen mensen makkelijk nog eens contact met je opnemen.
___
Of je je presentatie nou wil delen met het grote publiek of juist met een select groepje, een video maakt het mogelijk. Wij maken een filmpje/animatie van jouw presentatie. Wij helpen bij het schrijven van het script en kunnen zelfs een voice-over regelen die het verhaal inspreekt. Zo kun jij de presentatie bijvoorbeeld op je website of Youtube plaatsen als filmpje of deze naar een geselecteerde groep toesturen.
Je kan de animatie gebruiken als beknopte samenvatting, het hele verhaal vertellen, of juist introducerend om zo mensen naar je presentatie toe te lokken.
___
___